Jag riktigt känner träningssuget och vill gärna vara lite extra aktiv mot vad jag brukar denna helg. Jag som annars ofta håller helgerna träningsfria känner att jag behöver få röra på mig mer än vanligt. Min vecka hittills har ju varit extra lugn på grund av tröttheten från allergin. Men nu när jag har fått bukt med den tröttheten vill hämta ikapp på träningskontot.

Barnen och jag är ensamma i helgen så det får bli träning som går att göra med dem i släptåg, men det är bara roligt eftersom vi gillar att träna ihop.

styrketräning i skogen

Träningsplaner helgen

En tanke jag har är att dra med mig ett gäng styrkeredskap ut i skogen och köra ett pass där. Det blommar fortfarande fint av vitsippor där och det vill man ju passa på att vara en del av.

styrketräning i skogen

styrketräning i skogen

styrketräning i skogen

styrketräning i skogen

styrketräning i skogen

De här bilderna från träning i vitsippeskog kommer från min webbkurs Karins Hälsoguide. Om du vill ta ett större grepp om din egen hälsa och hitta till en mer balanserad och hälsosam vardag tycker jag du ska kolla in min webbkurs.

>>> Du hittar den här <<<

Något jag nämnde för Wilmer igår kväll och som han genast gick igång på var att vi skulle kunna göra en hinderbana i trädgården och köra tillsammans på tid. Känner jag honom rätt kommer han inte ha glömt bort det idag utan påminna mig tills vi gör det. Vi har tidigare gjort hinderbana för barn och via länken kan du läsa mer om upplägget för den.

hinderbana-barn-chins

En station vi hade senast när vi körde hinderbana här hemma var chins i räcke. Barnen kan behöva lite hjälp upp i räcket, men sedan tycker de att det är kul att hänga en stund.

Karin chins

Jag ser fram emot en härlig helg med mycket träning och lek.

chins1

chins3

En och annan chins kommer det bli garanterat!

Write A Comment

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.